ELKO Ukraine – офіційний дистриб'ютор програмного забезпечення Micro Focus
Уніфікуйте свої операції у багатохмарних та локальних середовищах, прискорте надання сервісів та забезпечте узгодженість управління за допомогою Hybrid Cloud Management X від компанії Micro Focus!
Для корпоративних ІТ-організацій, що прагнуть максимально гнучко прискорити свою цифрову трансформацію, а також для широкого набору нових та традиційних, приватних та загальнодоступних хмарних платформ, Hybrid Cloud Management X (HCMX) пропонує простий у використанні сервіс, заснований на каталозі споживання послуг з комплексним оркеструванням виконання, надійним управлінням та контролем витрат.
Для корпоративних ІТ-організацій, що прагнуть максимально гнучко прискорити свою цифрову трансформацію, а також для широкого набору нових та традиційних, приватних та загальнодоступних хмарних платформ, Hybrid Cloud Management X (HCMX) пропонує простий у використанні сервіс, заснований на каталозі споживання послуг з комплексним оркеструванням виконання, надійним управлінням та контролем витрат.
Особливості Hybrid Cloud Management X (HCMX)
Сьогодні управління гібридною ІТ-інфраструктурою – складне та важке завдання. Воно вимагає спрощення та, водночас, прискорення надання послуг кінцевим користувачам. HCMX організовує розгортання застосунків та сервісів, надаючи кінцевим користувачам уніфікований портал самообслуговування для використання на вимогу хмарних та локальних ресурсів. Його сучасний інтерфейс користувача включає в себе пошук на основі ШІ та віртуальних агентів з розумінням звичайної мови. Це є альтернативним підходом до перегляду каталогу та надає рекомендації, які допомагають кінцевим користувачам швидко знаходити пропозиції, схвалені ІТ-фахівцями.
Перед розгортанням HCMX дозволяє ІТ-фахівцям проектувати готове до розгортання повностекове середовище за допомогою графічного інтерфейсу користувача. Потужний механізм оркестрації автоматизує процеси управління життєвим циклом «день 1» та «день 2», тим самим зводячи до мінімуму всю ручну роботу ІТ персоналу, забезпечуючи при цьому відповідність вимогам та безпеці. Побудований на гнучкій контейнерній архітектурі, HCMX управляє складними ІТ-ресурсами, які охоплюють загальнодоступні та приватні хмари, а також віртуальні та фізичні сервери. Він служить універсальним рішенням і не вимагає переоснащення вже існуючого портфеля ПЗ або ІТ-інфраструктури. Щоб допомогти у прийнятті обґрунтованих рішень, HCMX також забезпечує моніторинг хмарних витрат та аналітику оптимізації.
Перед розгортанням HCMX дозволяє ІТ-фахівцям проектувати готове до розгортання повностекове середовище за допомогою графічного інтерфейсу користувача. Потужний механізм оркестрації автоматизує процеси управління життєвим циклом «день 1» та «день 2», тим самим зводячи до мінімуму всю ручну роботу ІТ персоналу, забезпечуючи при цьому відповідність вимогам та безпеці. Побудований на гнучкій контейнерній архітектурі, HCMX управляє складними ІТ-ресурсами, які охоплюють загальнодоступні та приватні хмари, а також віртуальні та фізичні сервери. Він служить універсальним рішенням і не вимагає переоснащення вже існуючого портфеля ПЗ або ІТ-інфраструктури. Щоб допомогти у прийнятті обґрунтованих рішень, HCMX також забезпечує моніторинг хмарних витрат та аналітику оптимізації.
Докладніше про можливості Hybrid Cloud Management X
Користувальницький досвід на основі ШІ
Користувальницький досвід на основі ШІ
• Нативні мобільні програми для пристроїв Android та iOS: власна мобільна програма на Android та iOS, яка дозволяє менеджерам затверджувати запити на обслуговування, перебуваючи в дорозі.
• Інтелектуальні віртуальні агенти: використовують розуміння природної мови (NLU) для надання автоматичної допомоги кінцевим користувачам.
• Зручний для користувача сервісний портал: централізований портал самообслуговування із зручним інтерфейсом споживачів гарантує, що кінцеві користувачі зможуть легко знайти те, що їм потрібно.
• Управління запитами на обслуговування: комплексне управління запитами на обслуговування дозволяє ІТ-відділу забезпечувати прозорість для кінцевих користувачів, які надсилають запити на обслуговування.
• Управління життєвим циклом підписки: гнучке управління життєвим циклом підписки дозволяє кінцевим користувачам легко адаптувати свої підписки до потреб бізнесу.
• Панель моніторингу з налаштуваннями: на стандартну центральну панель моніторингу можна додавати віджети, що налаштовуються, для візуалізації ключових показників ефективності.
{• Інтелектуальний пошук: використовує як структуровані, так і неструктуровані дані з усієї системи, щоб швидко задовольнити запити кінцевих користувачів.
• Ціноутворення варіантів послуги: власники послуг можуть оцінювати варіанти пропозицій послуг, допомагаючи споживачам вибрати найбільш економічно ефективну конфігурацію послуг.
• Інтелектуальні віртуальні агенти: використовують розуміння природної мови (NLU) для надання автоматичної допомоги кінцевим користувачам.
• Зручний для користувача сервісний портал: централізований портал самообслуговування із зручним інтерфейсом споживачів гарантує, що кінцеві користувачі зможуть легко знайти те, що їм потрібно.
• Управління запитами на обслуговування: комплексне управління запитами на обслуговування дозволяє ІТ-відділу забезпечувати прозорість для кінцевих користувачів, які надсилають запити на обслуговування.
• Управління життєвим циклом підписки: гнучке управління життєвим циклом підписки дозволяє кінцевим користувачам легко адаптувати свої підписки до потреб бізнесу.
• Панель моніторингу з налаштуваннями: на стандартну центральну панель моніторингу можна додавати віджети, що налаштовуються, для візуалізації ключових показників ефективності.
{• Інтелектуальний пошук: використовує як структуровані, так і неструктуровані дані з усієї системи, щоб швидко задовольнити запити кінцевих користувачів.
• Ціноутворення варіантів послуги: власники послуг можуть оцінювати варіанти пропозицій послуг, допомагаючи споживачам вибрати найбільш економічно ефективну конфігурацію послуг.
Спрощене керування каталогом
Спрощене керування каталогом
• Управління каталогом послуг: структурований каталог послуг забезпечує просте, але гнучке управління та організацію пропозицій послуг.
• Адаптивний, багаторазовий сервісний дизайн: кожен сервісний дизайн діє як план з можливістю налаштовуваня, який відповідає широкому спектру запитів. Це дозволяє повторне використання, а каталог залишається обережним та простим в обслуговуванні.
• Об'єднання образів: адміністратори каталогу можуть об'єднувати пропозиції обчислювальних сервісів AWS, Azure, GCP та vCenter у каталог лише за кілька натискань мишею.
• Адаптивний, багаторазовий сервісний дизайн: кожен сервісний дизайн діє як план з можливістю налаштовуваня, який відповідає широкому спектру запитів. Це дозволяє повторне використання, а каталог залишається обережним та простим в обслуговуванні.
• Об'єднання образів: адміністратори каталогу можуть об'єднувати пропозиції обчислювальних сервісів AWS, Azure, GCP та vCenter у каталог лише за кілька натискань мишею.
Гнучка автоматизація
Гнучка автоматизація
• Пропозиції, що налаштовуються: пропозицію послуг можна налаштувати за допомогою полів, форм, бізнес-правил, процесів, повідомлень і налаштовуваних дій.
• Комплексна оркестрація виконання усуває ручну роботу як для першого дня, так і для другого дня надання послуг та запитів на зміну.
• Готові робочі процеси автоматизації: створення користувальницької автоматизації не вимагає зусиль завдяки багатій, добре підтримуваній готовій бібліотеці вмісту, що поєднує понад 8000 робочих процесів.
• Інтуїтивно зрозумілий графічний конструктор усуває необхідність у навичках програмування при створенні робочих процесів автоматизації.
• Інтегрована база даних керування конфігурацією: візуалізовані взаємозв'язки між елементами конфігурації допомагають скоротити час простою служби та виконати аналіз наслідків та основних причин.
• Локальне сховище контенту дозволяє інженерам автоматизації розгортати капсули власної розробки або Micro Focus Marketplace за один крок.
• Агреговане представлення у файлах журналів: за допомогою єдиного агрегованого представлення у виробничих файлах журналів менеджери ІТ-операцій можуть легко зіставляти події та швидко визначати основну причину збоїв у виконанні послуг.
• Комплексна оркестрація виконання усуває ручну роботу як для першого дня, так і для другого дня надання послуг та запитів на зміну.
• Готові робочі процеси автоматизації: створення користувальницької автоматизації не вимагає зусиль завдяки багатій, добре підтримуваній готовій бібліотеці вмісту, що поєднує понад 8000 робочих процесів.
• Інтуїтивно зрозумілий графічний конструктор усуває необхідність у навичках програмування при створенні робочих процесів автоматизації.
• Інтегрована база даних керування конфігурацією: візуалізовані взаємозв'язки між елементами конфігурації допомагають скоротити час простою служби та виконати аналіз наслідків та основних причин.
• Локальне сховище контенту дозволяє інженерам автоматизації розгортати капсули власної розробки або Micro Focus Marketplace за один крок.
• Агреговане представлення у файлах журналів: за допомогою єдиного агрегованого представлення у виробничих файлах журналів менеджери ІТ-операцій можуть легко зіставляти події та швидко визначати основну причину збоїв у виконанні послуг.
Широке охоплення та можливості інтеграції
Широке охоплення та можливості інтеграції
• Інтеграція програмного забезпечення сторонніх постачальників: більше 150 капсул інтеграції спрощують використання поточних або нових інвестицій у вирішенні сторонніх виробників.
• Підтримка AWS, Azure та Google Cloud: сервіси можна розгорнути на всіх основних об'єктах розгортання, включаючи Amazon Web Services, Microsoft Azure та Google Cloud Platform.
• Капсула Terraform для обчислювальних ресурсів Azure: організації, які використовують Terraform Enterprise або Cloud, можуть використовувати механізм виконання Terraform для надання обчислювальних ресурсів Azure через пропозиції каталогу HCMX.
• Підтримка AWS, Azure та Google Cloud: сервіси можна розгорнути на всіх основних об'єктах розгортання, включаючи Amazon Web Services, Microsoft Azure та Google Cloud Platform.
• Капсула Terraform для обчислювальних ресурсів Azure: організації, які використовують Terraform Enterprise або Cloud, можуть використовувати механізм виконання Terraform для надання обчислювальних ресурсів Azure через пропозиції каталогу HCMX.
Ефективне керування
Ефективне керування
• Централізовані звіти про витрати на хмарні послуги: централізовані звіти про витрати для Azure та Amazon Web Services дозволяють показувати повернення та повертати платежі, а також допомагають ІТ-фахівцям виявляти найбільші витрати.
• Управління зарезервованими екземплярами (RI): рекомендації RI дозволяють ІТ-спеціалістам отримувати вигоду з економічної вартості, цін, основаних на резервуванні та уникати перевитрати коштів на запитувані екземпляри.
• Обмеження вартості хмари: граничні значення витрат на облікові записи загальнодоступної хмари та передплату сповіщають зацікавлені сторони, як тільки витрати виходять з-під контролю.
• Динамічне керування на основі правил: адміністратори можуть встановлювати обмеження споживання, які динамічно налаштовуються в залежності від параметрів часу виконання.
• Багаторівневі потоки затвердження запитів визначають, які ролі мають затверджуватись, які аспекти запиту обслуговування на кожному рівні ланцюжка затвердження.
• Управління бюджетом: HCMX співставляє зворотні платежі за підпискою з центрами витрат та дозволяє фінансовим менеджерам порівнювати витрати з виділеними бізнес-бюджетами.
• Управління зарезервованими екземплярами (RI): рекомендації RI дозволяють ІТ-спеціалістам отримувати вигоду з економічної вартості, цін, основаних на резервуванні та уникати перевитрати коштів на запитувані екземпляри.
• Обмеження вартості хмари: граничні значення витрат на облікові записи загальнодоступної хмари та передплату сповіщають зацікавлені сторони, як тільки витрати виходять з-під контролю.
• Динамічне керування на основі правил: адміністратори можуть встановлювати обмеження споживання, які динамічно налаштовуються в залежності від параметрів часу виконання.
• Багаторівневі потоки затвердження запитів визначають, які ролі мають затверджуватись, які аспекти запиту обслуговування на кожному рівні ланцюжка затвердження.
• Управління бюджетом: HCMX співставляє зворотні платежі за підпискою з центрами витрат та дозволяє фінансовим менеджерам порівнювати витрати з виділеними бізнес-бюджетами.
Нижча загальна вартість володіння
Нижча загальна вартість володіння
• Платформа, готова до роботи в масштабах підприємства: платформа, що автоматично масштабується, готова до використання в масштабах підприємства, підходить навіть для наймасштабніших розгортань.
• Контейнерна архітектура: контейнерні компоновані мікросервіси вимагають менше системних ресурсів та підвищують ефективність та гнучкість.
• Щоквартальні оновлення дозволяють клієнтам залишатися в курсі подій з мінімальними зусиллями та мінімальним часом простою.
• Надійна мультиоренда: вбудована підтримка мультиоренди зі строгим поділом на рівні проектування послуг, пропозицій послуг та постачальників.
• API-інтерфейси RESTful: великі, добре задокументовані API-інтерфейси RESTful на основі Swagger допомагають підтримувати різні варіанти використання інтеграції.
• Принесіть свій власний Kubernetes: розгорніть локально на OpenShift або у хмарі Microsoft Azure Kubernetes Service (AKS), Amazon Elastic Kubernetes Service (EKS) або Google Kubernetes Engine (GKE).
• Розгортання в будь-якому місці: розгортання локально або Microsoft Azure Kubernetes Service (AKS), Amazon Elastic Kubernetes Service (EKS) або Google Kubernetes Engine (GKE).
• Конфігурація без коду: конфігурація та робота продукту ґрунтуються на готових передових методах і не вимагають навичок розробника, що прискорює окупність.
• Уніфіковане надання послуг: підтримка ІТ-послуг, тікетів та управління інцидентами можуть бути ліцензовані через Service Management Automation X (SMAX) та використовуватись через один і той самий каталог.
• Загальна модель даних є єдиним джерелом достовірної інформації для управління змінами та аналізу причин у єдиному середовищі надання послуг.
• Контейнерна архітектура: контейнерні компоновані мікросервіси вимагають менше системних ресурсів та підвищують ефективність та гнучкість.
• Щоквартальні оновлення дозволяють клієнтам залишатися в курсі подій з мінімальними зусиллями та мінімальним часом простою.
• Надійна мультиоренда: вбудована підтримка мультиоренди зі строгим поділом на рівні проектування послуг, пропозицій послуг та постачальників.
• API-інтерфейси RESTful: великі, добре задокументовані API-інтерфейси RESTful на основі Swagger допомагають підтримувати різні варіанти використання інтеграції.
• Принесіть свій власний Kubernetes: розгорніть локально на OpenShift або у хмарі Microsoft Azure Kubernetes Service (AKS), Amazon Elastic Kubernetes Service (EKS) або Google Kubernetes Engine (GKE).
• Розгортання в будь-якому місці: розгортання локально або Microsoft Azure Kubernetes Service (AKS), Amazon Elastic Kubernetes Service (EKS) або Google Kubernetes Engine (GKE).
• Конфігурація без коду: конфігурація та робота продукту ґрунтуються на готових передових методах і не вимагають навичок розробника, що прискорює окупність.
• Уніфіковане надання послуг: підтримка ІТ-послуг, тікетів та управління інцидентами можуть бути ліцензовані через Service Management Automation X (SMAX) та використовуватись через один і той самий каталог.
• Загальна модель даних є єдиним джерелом достовірної інформації для управління змінами та аналізу причин у єдиному середовищі надання послуг.
Переваги Hybrid Cloud Management X
- Прискорення доставки застосунків та інфраструктури: просте розгортання гібридних хмарних сервісів у всій ІТ-екосистемі та автоматизація життєвого циклу з другого дня для забезпечення рухливості за вимогою.
- Зниження витрат на хмару: аналіз тенденцій та підвищення прозорості у рамках бюджету. Отримання звітів про витрати, рекомендації та можливості управління бюджетом.
- Спрощення самообслуговування та розвантаження ІТ-інфраструктури: надайте кінцевим користувачам доступ до інтуїтивного порталу самообслуговування, виділення ресурсів за запитом та автоматизованої допомоги на базі ШІ.
- Управління гібридною ІТ-екосистемою: встановлення направляючих для відповідності вимогам регуляторів, створення єдиного джерела достовірної ІТ-інформації за допомогою вбудованої бази даних CMDB та використання багатофункціональних інформаційних панелей, що налаштовуються.
- Стандартизація управління хмарою у необхідному масштабі: стандартизація операцій у декількох приватних та загальнодоступних хмарах, Kubernetes та інших середовищах за допомогою рішення корпоративного класу.
- Використовуйте інфраструктуру як код: автоматизуйте процеси DevOps та повсякденні ІТ-операції за допомогою готових або власних робочих процесів на основі YAML.
Визнання у експертному середовищі