Наш сайт використовує cookie-файли. Продовжуючи сеанс, ви даєте свою згоду на збирання та обробку даних. Детальна інформація в Політиці про конфіденційність
Прийняти
eCom
про нас каталог новини контакти Стати партнером
Ru Ua

Гарантійний сервіс від QNAP

qnap
Компанія QNAP підготувала детальну інформацію про умови надання гарантійного обслуговування клієнтам в Україні.
Глобально компанія пропонує своїм клієнтам 4 рівня гарантійної підтримки, з яких перші два рівні доступні в країнах СНД, в тому числі в Україні:
  • Стандартна гарантія – безкоштовна підтримка та заміна всього пристрою або окремо вилучених несправних деталей. Стандартна гарантія вступає в силу в момент придбання QNAP NAS. (2 роки на домашні / SOHO мережеві сховища, 3 роки на молодші моделі для корпоративного сегменту і 5 років на старші моделі для корпоративного сегменту).
  • Розширена гарантія – має на увазі ідентичний сервіс стандартної гарантії. Користувач може придбати розширену гарантію із загальним строком гарантійного обслуговування до 5 років. Покупку розширеної гарантії можна оформити разом з придбанням QNAP NAS або протягом 9 місяців з моменту покупки QNAP NAS.
  • Умови стандартної гарантії на конкретну модель і доступні варіанти розширеної гарантії можна перевірити за цим посиланням: https://www.qnap.com/service/product-warranty/en/
  • Розширена заміна – заміна відправляється протягом 48 годин після підтвердження заміни, доступна до покупки протягом 30 днів з моменту придбання QNAP NAS.
  • Обслуговування на місці – діагностика і заміна несправних деталей або QNAP NAS. Послуга надається QNAP або авторизованим сервіс центром.
1 - Регистрация QNAP NAS
Залишковий термін гарантії вашого QNAP NAS можна дізнатися за адресою https://www.qnap.com/en/rma-service/. Тут ви також можете дізнатися, чи можна придбати розширену гарантію та інші деталі, що стосуються сервісу вашого QNAP NAS.
2 - Создание тикета_1
Розвитком бренду QNAP на території України безпосередньо займається європейський офіс QNAP, який знаходитися в Німеччині (QNAP GmbH).

На даному етапі компанії QNAP запустила процес локалізації домашньої сторінки для українських користувачів. Всі зміни для українського читача будуть реалізовані саме на глобальній домашній сторінці www.qnap.com, а не на www.qnap.ua. Це пов'язано з тим, що український домен історично обслуговувався російським представництвом QNAP і на даному етапі для полегшення процесу QNAP GmbH прийняло рішення локалізувати інтернаціональний сайт для потреб українських клієнтів.

З будь-яких питань до компанії QNAP пропонуємо звертатися за електронною адресою uasales@qnap.com
Самостійне створення запиту на підтримку (створення тікета)

Для початку, після придбання і установки ми рекомендуємо перейти за адресою https://service.qnap.com/, щоб зареєструватися самому (отримати QID) і зареєструвати свій QNAP NAS.
Після успішної реєстрації, при необхідності, ви в будь-який момент зможете створити тікет - запит на технічну підтримку. Після заповнення всіх необхідних полів ви відправляєте його в службу підтримки.
Якщо ж ваш QNAP NAS є працездатним, але у вас все одно існує якась проблема або виникли якісь питання – не обов'язково створювати тікет через www.service.qnap.com. Альтернативний варіант – ви можете створити тікет безпосередньо через інтерфейс QTS. Для цього потрібно клікнути на три точки у верхній панелі управління і натиснути на «Запит допомоги».
3 - Создание тикета_2
Після авторизації користувача (QID) система пропонує створити тікет (принцип створення такий самий, як описано вище).

Крім створення тікета через системний інтерфейс QTS, користувач також може активувати можливість вирішення проблеми через віддалений доступ. Тобто, якщо для вирішення вашої проблеми служба технічної підтримки констатувала необхідність в підключенні до вашого сервера через віддалений доступ – це може бути оперативно вирішено. При бажанні, користувач може зашифрувати папку з даними, а також під час віддаленого підключення, користувач завжди має можливість відключити віддалену сервісну підтримку.

Важливо відзначити, що QNAP створив службу підтримки високого рівня – крім надання гарантійної підтримки, QNAP Helpdesk також займається створенням і підтримкою таких додаткових ресурсів як:

  • Довідковий центр – навчальні матеріали (текстові та відео); Форум; Керівництво користувача, QNAP Wiki тощо. Доступ до довідкової центру здійснено безпосередньо в системі QTS.
  • Tutorial & FAQ – база поширених запитань.
  • Compatibility list – інструмент для перевірки сумісності вашого NAS з іншими пристроями (маршрутизатори, карти розширення, жорсткі диски, SSD і багато іншого).
  • QNAP Live – великий архів різних відео від компанії QNAP. Важливо відзначити, що крім онлайн перегляду різних відео про продукти QNAP, ви також можете завантажити презентацію для перегляду в офлайні або завантажити PowerPoint-слайди конкретного відео (актуально для фахівців з продажу продукції QNAP).
4 - Запрос помощи_1
Безліч проблем, які виникають з вашим сервером, вирішуються службою підтримки. Якщо ж вам зручніше вирішувати питання безпосередньо через сервісний центр – така можливість теж існує. У разі необхідності ви можете звернутися до офіційного дистриб'ютора на території України – ELKO Ukraine.
  1. новини
  2. Гарантійний сервіс від QNAP